מיקרו פלור ציפוי בטון

התקשרו עכשיו

073-7537231

אייקון טלפון
מיקרו פלור ציפוי בטון

מיקרוטופינג למטבח ומשטחי עבודה

בשנים האחרונות ניתן לראות טרנד חדש בעולם של עיצוב הפנים, הלא הוא: המיקרוטופינג. מדובר על חומר המעניק מראה של בטון מעוצב, לכל משטח אשר מחפים אותו באמצעות החומר. לא מעט אנשים בוחרים כיום לעצב את קירות ביתם, רצפות ביתם ואף את משטחי העבודה שבביתם במראה של בטון מעוצב. כיום באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ניתן לחפות כל משטח באשר הוא בחומר המיקרוטופינג בעובי מילימטרי ולהשיג מראה מקורי, מיוחד ועיצוב חדשני ומלהיב מאין כמותו.

מיקרוטופינג למטבח נקי, יפה ועמיד

אין ספק, כי המטבח הוא מרכז החיים בבית הממוצע או לכל הפחות אחד החדרים היותר חשובים. לא מעט מושקע בו עם השנים, מבחינת מכשירי חשמל, אביזרי עזר וגאדג'טים מתוחכמים. אבל מה לגבי המטבח עצמו? כיצד תשמרו אותו במצבו הטוב ביותר?

השיטה המפתיעה לשיפור מטבחים

כאשר מדברים על מטבח ביתי, בתור תשתית לפעולות הכנת מזון מסוגים שונים, על מה אתם חושבים? באופן טבעי, התשובות הן לרוב משטחי שיש וארונות מעץ. בטון הוא בוודאי לא דבר שמתקשר לכך, אלא אם מדובר בקירות המטבח. מיקרוטופינג הוא יוצא הדופן מבחינה זו. הרעיון פשוט: ליצוק על משטחים שונים במטבח שכבת בטון דקה, בעובי מילימטרים בודדים. תודות לכך, תקבלו כמה תועלות שימושיות:

עמידות בפני נוזלים וקלות ניקוי

מים, שמן וחומרי ניקוי נוזליים, הם בין הדוגמאות לנוזלים שאליהם חשופים הרצפה, הקירות ומשטחי העבודה במטבח. מיקרוטופינג למטבח ניתן ליישום על כולם, כשכבת מגן עמידה בפני נוזלים. תודות לכך, מאריכים את חיי המשטחים המטופלים. בנוסף, משטחים אשר עברו ציפוי במיקרוטופינג, קלים במיוחד לניקוי. קלות הניקוי גם חוסכת לכם זמן.

חיפוי מיקרוטופינג למשטחי עבודה

חיפוי מיקרטופינג מתאים הן עבור משטחים בתוך המבנה והן עבור משטחים מחוץ למבנה. מדובר על חומר חזק ועמיד אשר ניתן למצוא במגוון רחב של בצעים וטקסטורות. כמו כן, ניתן להטביע בחומר זה מגוון רחב של דוגמאות ותמונות ולכן הוא רלוונטי מאוד כחיפוי דקורטיבי לכל סוג של משטח. מעבר לכך, החומר מסייע בחיזור משטחים קיימים, יישור משטחים ועוד.

מי מאיתנו לא מעוניין שמשטחי העבודה שבמטבח ביתו יהיו חזקים ואיכותיים, אך בד בבד גם מרשימים מבחינת המראה הוויזואלי שלהם. באמצעות כיסוי משטחי העבודה בשכבה אחת או יותר של מיקרוטופינג, בהתאם להמלצת אנשי המקצוע ותוך כדי ביצוע עבודות ליטוש ודחיסה בין שכבה לשכבה, כל משטח עבודה יקבל את המראה היפה ביותר, אך גם יהווה משטח עבודה חזק, יציב ועמיד מפני שחיקה, הצטברות של לכלוך וכתמים ועוד.

למה כדאי לבחור במיקרוטופינג כחיפוי למטבח ולמשטחי עבודה

ישנן כמה סיבות שבגינן כדאי לבחור דווקא בחומר זה עבור חיפוי משטחי עבודה:

  • בחיפוי זה ניתן להטביע דוגמאות מרשימות ביופיין על משטחי העבודה
  • ניתן לבחור בדיוק את הגוון והמרקם המתאימים לכם ולצרכי העיצוב שלכם
  • מדובר על חומר ידידותי לסביבה
  • החומר קל ונוח לחיפוי בו
  • החומר קל לתחזוקה
  • מדובר על חומר אשר מעניקה יציבות, חוזק ואיכות לכל משטח אשר הוא מחפה

לסיכום, ניתן לומר שהפיתוח הטכנולוגי החדשני של שכבת חיפוי מיקרוטופינג למשטחי עבודה, מהווה פריצת דרך של ממש הן עבור מעצבי פנים, הן עבור אדריכליים והן עבור לקוחות פרטיים המעוניינים להנות מעיצוב מרשים, מרהיב ומקורי של משטחי העבודה שלהם.

לייעוץ בנושא חיפוי מיקרוטופינג למטבח השאירו פרטים או חייגו:
073-7537231

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא

052-4585888